پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
ویراست جدید درسنامه پزشکی ورزشی در راه است

مسوول کتابخانه تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران از ترجمه ویرایش درسنامه پزشکی ورزشی ویژه سال 2013 و ارایه آن در این کتابخانه خبر داد._

رقیه قدیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)‌ اظهار کرد: درسنامه پزشکی ورزشی، کتابی است که جلد نخست آن سال 2001 میلادی از سوی فدراسیون جهانی پزشکی وزرشی منتشر و به فارسی هم ترجمه شد.

قدیمی اضافه کرد: ویرایش دوم این درسنامه هشت سال پس از چاپ نخست آن در سال 2009 منتشر شد که متاسفانه این ویراست برای ترجمه فارسی به دست فدراسیون نرسید و مجبور بودیم تنها ترجمه ویرایش نخست این کتاب را در اختیار مراجعان قرار دهیم.

وی با اشاره به تهیه تازه‌ترین ویرایش این کتاب از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیح داد: برگردان ویرایش سوم این اثر به فارسی باید در جلسات کمیته آموزش فدراسیون مطرح شود و البته بعید می‌دانم مسوولان این کمیته مخالفتی با ترجمه ویرایش جدید درسنامه‌ پزشکی ورزشی که سال 2013 منتشر شده است، داشته باشند.

به گفته قدیمی، فصلنامه فدراسیون پزشکی ورزشی ویژه تابستان هم به زودی با شمارگان دو هزار و 500 نسخه منتشر خواهد شد که به احتمال فراوان بخشی از این فصلنامه دربرگیرنده معرفی کتاب‌های حوزه پزشکی ورزشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط