کتاب «راهنمای مدیران درکانال توزیع » نوشته لیندا گرشلز به همت پرویز درگی و امیرحسین سرافرازیان ترجمه و توسط انتشارات بازاریابی روانه بازار نشر شد.-
در بخش دوم کتاب، نویسنده با نگاهی عملگرایانه به افراد اجرایی کمک میکند تا چگونگی اخذ تصمیمات مهم و راهبردی در مسایل مربوط به کانال توزیع را فرا گیرند. این بخش به معرفی الگوی طراحی کانال در محیط محلی و بینالمللی و شیوه انتخاب شرکای کانال اختصاص دارد.
در بخش سوم کتاب، سعی نویسنده بر آن بوده تا به معرفی ابزارهای کارآمد مورد استفاده مدیران موفق در کارهای روزمره مربوط به کانال توزیع پرداخته شود.
در بخش چهارم که مترجمان آنرا به کتاب اصلی افزودهاند، روش سیستماتیک و گامهای عملی ایجاد و اداره کانال توزیع مویرگی در سازمان معرفی شده و مخاطب با لازمههای نرمافزاری و سختافزاری و گامهای استقرار توزیع مویرگی در سازمان و چگونگی مدیریت شعب توزیع مویرگی آشنا میشود.
لیندا گرشلز، ادوارد مارین و چاک وست پدیدآورندگان کتاب راهنمای مدیران درکانال توزیع هستند که توسط پرویزدرگی و امیرحسین سرافرازیان ترجمه شده است. انتشارات بازاریابی این کتاب را در448 صفحه با شمارگان هزار و 100نسخه به قیمت 18 هزارتومان منتشر کرده است.
خبرنگار: بهاره نوژن
نظر شما