یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
تازه‌ترین مجموعه داستان جواد جزینی روایتگر آسیب‌های جنگ است

تازه‌ترين اثر داستاني محمدجواد جزيني با نام «آن سفيدي» منتشر خواهد شد. محور اصلی داستان‌های این کتاب آسیب‌ها و پيامدهاي جنگ بر زندگي مردم در سال‌هاي جنگ و پس از آن است.-

جزيني، داستان‌نويس به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: اين مجموعه داستاني در 120 صفحه و شامل 17 داستان كوتاه با موضوع جنگ و پيامدهاي آن است. 

نويسنده كتاب «گلستان آتش» درباره اين مجموعه ادامه داد: البته نمي‌توان گفت كه اين مجموعه دفاع مقدسي است زيرا بيشتر به مساله آسيب‌ها و پيامدهاي جنگ و زندگي مردم در سال‌هاي جنگ و پس از آن مي‌پردازد. 

وي افزود: قرار بود كه اين كتاب در روزهاي نمايشگاه از طرف ناشر ارايه شود که تا به امروز محقق نشده است.

نويسنده كتاب «خداحافظ قهرمان» توضيح داد: كتاب «شيوه آموزشي نوشتن داستان كوتاه» تازه‌ترين كتابم در حوزه مقاله است كه به همان صورت كه از نام آن پيداست در آن شیوه‌های آموزش داستان كوتاه براي علاقمندان تشریح شده است.

وي با بيان اين‌كه در 250 صفحه تنظيم شده است، افزود: اين كتاب که این روزها ویرایش می‌شود، از سوي انتشارات ققنوس منتشر خواهد شد.

محمدجواد جزيني متولد 1344 اصفهان است.

«تابستان پر ماجرا»، «ايل بي‌سوار»، «آب، باد، آتش»، «نجيب»، «گلستان آتش» و «خداحافظ قهرمان» از جمله آثار داستاني منتشر شده از جزيني‌اند كه اغلب در حوزه ادبيات جنگ قابل دسته‌بندي‌ هستند.

وي همچنين در زمينه تئوري داستان‌نويسي، داراي تاليفات و مقالات متعددي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط