سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
نجم‌الثاقب چاپ ششم را هم تجربه کرد

مجموعه دو جلدی کتاب «نجم‌الثاقب» نوشته آیت‌الله میرزا حسین طبرسی در احوال امام زمان(عج) از سوی انتشارات مسجد جمکران به چاپ ششم رسید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این نوشتار در 10 باب به مضامینی مانند در مجملی از تاریخ ولادت و شمه‌ای از حالات حضرت مهدی(عج)، در ذکر اسامی و القاب و کنیه حصرت مهدی(عج)، در شمه‌ای از اوصاف و شمایل و خصایل حضرت، ‌در ذکر اختلاف مسلمین در وجود مبارک حضرت(عج)، در ذکر اثبات بودن مهدی موعود(عج) همان حجة‌بن الحسن(عج)، اثبات امامت آن امام از روی معجزات، در ذکر حکایات آنان که در غیبت کبرا به خدمت امام مهدی(عج) رسیدند، در جمع بین حکایات و قصص گذشته و بین آنچه رسیده، حکایات نجات‌یافتگان به همت حضرت مهدی(عج) و در ذکر شمه‌ای از تکالیف عباد بالنسبة به امام عصر(عج) می‌پردازد.

مرحوم آیت‌الله نوری طبرسی در این اثر به بیان احوالات خاتم الائمه(ع) حضرت مهدی(عج) پرداخته است. کتاب نجم‌الثاقب به سفارش میرزا بزرگ شیرازی ساخته و پرداخته شده و میرزا بزرگ شیرازی و میرزا ابوالفضل تهرانی بر آن تعلیقه‌ای گران‌سنگ نوشته‌اند که در ابتدا این کتاب تصویری از آن‌ها منقش شده است. تاکنون از این کتاب به یک چاپ عربی و دو چاپ فارسی روانه بازار کتاب ایران شده‌اند.

ششمین چاپ مجموعه کتاب نجم‌الثاقب با شمارگان دو هزار نسخه، در یک هزار و 64 صفحه و به بهای 320 هزار ريال به تازگی از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط