به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابطعمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات، انتشارات سیمای شرق با هدف بررسی و پاسخگویی به پرسشهای مدیران حوزه ارتباطات، کتاب «ارتباطات در مرزهای سازمانی» را منتشر خواهد کرد.
همه مدیران امروز با این پرسش روبهرو هستند که چگونه میتوانند ارتباطات فرامرزی را بیشتر تشویق و تقویت کنند؟ این کتاب در جستوجوی یافتن پاسخ به این پرسش اساسی است.
«ارتباطات در مرزهای سازمانی» به قلم «فیلیپ جی. کلمپیت» به رشته تحریر درآمده و ترجمه این اثر را ناصر اسدی به عهده گرفته است. این کتاب با عنوان اصلی Communication for managerial effectiveness ارتباطات فرامرزی سازمانی و نتایج حاصل از بهکارگیری راهبردها و سازوکارهای مختلف را تشریح میکند.
نخستین بخش این کتاب با عنوان «تأثیرگذاری مدیریتی» به صورت پاورقی در چهلمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده است.
در مقدمه این کتاب آمده است: «در بسیاری از سازمانها بین واحدها، بخشها و عرضهکنندگان کالا و خدمات کشمکشهایی رخ میدهد. در واقع نزدیک به 65 درصد از سازمانهایی که پیمایش کردهایم، مشکلات مهمی در روابط واحدهایشان با یکدیگر داشتند. این روندی که به سوی تخصصگرایی بیشتر، قراردادهای خارجی و جهانی شدن گرایش دارد، اهمیت فزاینده ارتباطات فرامرزی را نشان میدهد.»
انتشارات سیمای شرق پس از انتشار کامل ترجمه این کتاب در ماهنامه مدیریت ارتباطات، کار نسخهپردازی و چاپ آن در یک مجلد را انجام خواهد داد. پیش از این، ماهنامه مدیریت ارتباطات، انتشار ترجمه کتاب «نگارش در روابطعمومی» نوشته «تامس. اچ. بیوینز» را با ترجمه علیرضا باستانی به پایان رسانده بود.
شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
نظر شما