یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
«تو که آن بالا نشستی: مهدی زین‌الدین» به چاپ هفتم رسید

جلد پنجم مجموعه از چشم‌ها با عنوان «تو که آن بالا نشستی: مهدی زین‌الدین» به چاپ هفتم رسید. این اثر خاطرات شهید مهدی زین‌الدین را از زبان پدر، مادر و هفده نفر از همرزمان و دوستانش بازگو می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، احمد جبل‌عاملی، نویسنده کتاب «تو که آن بالا نشستی: مهدی زین‌الدین» در گفت‌وگو با سایت روایت فتح، درباره بازخورد اثرش در جامعه اظهار کرد: این اثر فارغ از خیال‌پردازی نویسنده نوشته شده که از روایت خوبی برخوردار است. این کتاب برای نخستین بار در سال 1382 منتشر شد، اما بازخورد چشمگیری در جامعه نداشت. شاید علت این اتفاق به چرخه نامناسب تبلیغ و توزیع کتاب کشور بازگردد.

جبل‌عاملی درباره محتوای کتاب گفت: کتاب «تو که آن بالا نشستی: مهدی زین‌الدین» بازنویسی خاطرات است و متن آن بر اساس مصاحبه‌های انجام شده گردآوری شد. در طول هفت دوره تجدیدچاپ مطلب جدیدی به آن اضافه نکردم. این اثر در قالب مجموعه «از چشم‌ها» به نگارش درآمد و چارچوب این مجموعه باعث شد وقایع و روایت‌های این کتاب به دور از قصه‌پردازی بازگو شود.

چاپ هفتم کتاب «تو که آن بالا نشستی: مهدی زین‌الدین» با شمارگان سه هزار و 300 نسخه، 112 صفحه و به بهای 40 هزار ریال در قطع رقعی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. تاکنون هفده هزار و 600 نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط