سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
انتشار «قرآن دوست بچه‌ها» ویژه کودکان پیش‌دبستانی

کتاب «قرآن دوست بچه‌ها» به عنوان درسنامه موضوعی ویژه کودکان پیش‌دبستانی و مهد‌های کودک در دو جلد توسط گروه نویسندگان به سرپرستی حسین همتی از سوی انتشارات تلاوت وابسته به سازمان دارالقرآن کریم منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب از مجموعه 18 جلدی «بچه‌های آسمان» به شمار می‌آید که در راستای تهیه و تدوین کتاب‌های مورد نیاز مقطع پیش دبستانی با هدف آشنایی کودکان با روح قرآن ویژه گروه سنی سه تا چهار سال تدوین شده است.
 
در  کتاب «قرآن دوست بچه‌ها» علاوه بر ارایه آموزه‌های قرآنی، برگزیده‌ای از آموزش‌های تربیتی در قالب داستان مقاطعی از زندگانی پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) تعریف شده‌اند.

مسلمانان با یکدیگر مهربان‌اند، انسان باید به غذای خود بنگرد، آیا به شتر نگاه نمی‌کنند که چگونه آفریده شده است؟ و صدای خود را پایین بیاور، عنوان‌های داستانی این کتاب محسوب می‌شوند که با تکیه بر آیات قرآن سعی دارند مبانی رفتاری و تربیتی را با روایتی داستان‌گونه به کودک آموزش دهند. 

روایت داستانی کتاب، رنگ‌آمیزی و کاردستی‌های پایان کتاب، از جذابیت‌های این اثر مکتوب به شمار می‌روند. 

این کتاب با بیان داستان‌هایی از زندگی حضرت محمد(ص) و نحوه رفتار حضرت(ص) با دیگران، زندگی اجتماعی را به کودکان آموزش می‌دهد.

کتاب «قرآن دوست بچه‌ها» در دو جلد با شمارگان پنج هزار نسخه در 40 صفحه و به بهای 40 هزار ریال برای نخستین بار از سوی انتشارات تلاوت وابسته به سازمان دارالقرآن کریم منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط