شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
تجلیل از 60 نفر از اهالی کتاب همزمان با هفته کتاب خراسان رضوی

میلاد معین‌الدینی، دبیر اجرایی بیست و یکمین هفته کتاب استان خراسان رضوی درباره برنامه‌های ویژه این استان گفت: برنامه‌های هفته کتاب این استان از 25 آبان ماه تا دوم آذرماه برگزار می‌شود. در این هفته در مجموع 60 نفر از کتابداران و کتابخوانان این استان تجلیل خواهند شد.-

معین‌الدینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این مطلب اظهار کرد: تجلیل از 30 نفر از کتابخوانان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای در سطح استان و شهرستان‌ها، قدردانی از انجمن‌های برتر شهرستان‌های مختلف و افتتاح ایستگاه‌های مطالعه جدید از برنامه‌های این استان در هفته کتاب است.

دبیر اجرایی بیست و یکمین هفته کتاب استان خراسان رضوی درباره جزییات افتتاح این ایستگاه‌های مطالعه و مکان دایر شدن آن‌ها عنوان کرد: شش ایستگاه مطالعه جدید در هفته کتاب در استان خراسان رضوی افتتاح خواهد شد.

وی درباره مکان این ایستگاه‌های مطالعه گفت: پنج ایستگاه مطالعه در مراکز درمانی و بهداشتی در سطح شهرستان مشهد و یک ایستگاه دیگر در شهرداری مشهد دایر خواهد شد.

معین‌الدینی با اشاره به بازدید از کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های هفته کتاب استان خراسان رضوی عنوان کرد: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این استان ، هم‌اندیشی با هیات علمی دانشگاه‌ها و دیدار با ائمه جماعات شهرستانی و همچنین سخنرانی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، از برنامه‌های دیگر اداره کتابخانه‌های عمومی  این استان در بیست و یکمین هفته کتاب است.

وی درباره معیار انتخاب کتابخوانان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای در بیست و یکمین برنامه‌های هفته کتاب استان خراسان رضوی گفت: کسانی که عضو کتابخانه‌های عمومی در شبکه کتابخوان حرفه‌ای هستند در رده کتابخوانان حرفه‌ای قرار می‌گیرند و اعضایی که عضو کتابخانه‌های عمومی هستند در ردیف کتابخوانان غیر حرفه‌ای رتبه‌بندی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط