شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
ارایه کتاب «ماساژ عمیق بافت‌ها» در قالب لوح فشرده

گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش همگام با انتشار کتاب «ماساژ عمیق بافت‌ها» فیلم آموزشی ماساژ عمیق بافت‌ها را در قالب لوح فشرده منتشر کرد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش، این فیلم آموزش می‌دهد که چطور می‌توان از فنون فشاری و کششی برای کار عمقی روی پوست، ماهیچه‌ها و لایه‌های حفاظتی بدن استفاده کرد. 

بر اساس مطالب کتاب، «متغیرهای زیادی برای به کارگیری این فنون وجود دارند که در مجموع، پایه ماساژ عمیق بافت‌ها را تشکیل می‌دهند.»

 این فیلم آموزشی معایب و مزایای ماساژ عمیق بافت‌ها را نیز معرفی می‌کند. همچنین مباحث مهم ایمنی و دستورالعمل‌های روشنی را برای استفاده صحیح از بدن درمانگر و استفاده از ابزار مخصوص ماساژ تشریح می‌کند.
 
تماشای این فیلم باعث می‌شود علاقه‌مندان به موضوع ماساژ به ویژه مربیان، ورزشکاران و ماساژورهای حرفه‌ای بتوانند راهکارهای انجام ماساژ عمیق بافت‌ها را به خوبی بیاموزند. قابل فهم بودن مباحث ارایه شده در این فیلم، از جمله مزایای این لوح فشرده محسوب می‌شود.
 
کتاب «ماساژ عمیق بافت‌ها» اثر جین جانسن، مدیر انجمن ماساژ لندن است. وی به عنوان فیزیوتراپ و درمانگر ماساژ ورزشی فعالیت دارد و دارای چندین سال سابقه آموزش ماساژ عمیق بافت‌هاست و مدرک آکادمیک در حوزه آناتومی دارد. وی همچنین سال‌ها به تدریس مهارت‌های ماساژ پیشرفته اشتغال داشته و به عنوان یک استاد مجرب، درمانگر ماساژ و فیزیوتراپ کار کرده است. 

لوح فشرده آموزشی «ماساژ عمیق بافت‌ها» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر و با قیمت 50 هزار ریال از سوی گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش عرضه شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط