یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
وزارت ورزش و جوانان به پژوهشگر تربیت بدنی سپرده شد

محمود گودرزی، چهارمین گزینه رییس جمهوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، توانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد. گودرزی از پژوهشگرانی است که تاکنون بسیاری از آثارش در حوزه تربیت بدنی و ورزش منتشر شده‌است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گودرزی با کسب 199 رای موافق، ‌44 رای مخالف و 24 رای ممتنع از مجموع 267 رای نمایندگان حاضر، سکان هدایت وزارت ورزش و جوانان را در دست گرفت. مجلس پیش از این به سید نصرالله سجادی، مسعود سلطانی‌فرد و رضا صالحی‌امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد نداده بود.

در جلسه علنی امروز(یکشنبه) دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری، در سخنانی از چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دفاع کرد و پس از آن فتح‌الله حسینی، ‌قسیم عثمانی، سیدمهدی موسوی‌نژاد و حسین گروسی به عنوان موافق و همچنین علی ایرانپور و کریمی قدوسی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخنرانی کردند.

گودرزی نیز از برنامه‌های خود برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در جلسه علنی امروز دفاع کرد که در نهایت، نمایندگان به چهارمین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارتخانه ورزش و جوانان رای اعتماد دادند و بعد از گذشت سه ماه از آغاز دولت، تکلیف کرسی وزارت ورزش و جوانان را در دولت مشخص کردند. 

گودرزی که استاد دانشگاه تهران است و ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران و همچنین ریاست انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران را در پرونده خود دارد، تاکنون 51 مقاله و طرح پژوهشی را به سرانجام رسانده است و از این نظر، اهل قلم و مطالعه محسوب می‌شود.

از پژوهش‌های وی می‌توان به «ارتباط توانمندسازی با یادگیری سازمانی كاركنان سازمان تربیت بدنی»، «تحلیل موانع فرهنگی و اجتماعی مؤثر در اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی در ورزش حرفه‌ای ایران»، «طراحی و تبیین مدل راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در سازمان تربیت بدنی» و «رتبه‌بندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش» اشاره کرد.

وی همچنین در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تربیت بدنی تدریس کرده است و سابقه مدیریتی زیادی در حوزه تربیت بدنی و همچنین عضویت در مجامع داخلی و بین‌المللی دارد. گودرزی متولد سال 1334 است و مدرک دكترای در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی دریافت کرده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها