دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
انتشار کتاب‌های علامه عسکری با ویرایش جدید

دبیرکل بنیاد قرآن گفت: این موسسه تلاش دارد تا کتاب‌های مرحوم علامه سیدمرتضی عسکری را با ویرایش جدید منتشر کند./

سیدمهدی حسینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب‌های «در گستره کتاب و سنت» و «وحی قرآنی و وحی بیانی» به قلم مرحوم علامه سید مرتضی عسکری، پژوهشگر تاریخ اسلام، با ویرایش جدید و زبانی ساده و روان به‌زودی منتشر خواهند شد. 

حسینی‌زاده گفت: همچنین کتاب «حدیقه‌الغدیر» به قلم مرحوم علامه عسکری که پس از کتاب «الغدیر» مرحوم علامه امینی، از منابع مهم غدیرشناسی به شمار می‌رود، به تازگی از سوی بنیاد قرآن منتشر شده‌است.

به گفته وی، بنیاد قرآن تلاش دارد با ارایه ترجمه‌های بدیع از قرآن و متون دینی، زبانی ساده و روان را برای استفاده از این متون در جامعه بگستراند.
 نخستین بار قرآن با نکات نحوی از سوی انتشارات بنیاد منتشر خواهد شد. این قرآن با ترجمه دکتر اصغر برزی نکات نحوی همراه با واژگان و نکات صرفی را بررسی خواهد کرد.

وی گفت: همچنین مراحل نهایی چاپ مجموعه‌ای با عنوان «خمسه طیبه» شامل قرآن، صحیفه سجادیه، مفاتیح‌الجنان، نهج‌البلاغه و نهج‌الفصاحه باترجمه ساده و روان در حال سپری شدن است و این آثار به زودی منتشر خواهند شد. 

 دبیرکل بنیاد قرآن عنوان کرد: کتاب‌های «هدیه بانوی تسبیح» به قلم سید مهدی حسینی‌زاده ،«صحیفه سجادیه» با ترجمه دکتر اصغر برزی و «هدیه احمدیه» کتاب دعای میرزا احمد آشتیانی، از دیگر کتاب‌های این انتشارات‌اند که به زودی روانه بازار نشر خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها