چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
استقبال فراوان از کتاب‌های تفسیر

مدیر فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های موسسه بوستان کتاب گفت: کتاب‌های تفسیر از جمله آثاری بودند که در این دوره از نمایشگاه‌های یاد یار مهربان با استقبال مواجه شدند.-

حسن سادین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب تفسیر «نفحات الرحمن» در پنج جلد به قلم مرحوم نهاوندی و کتاب «تفسیر شهودی» به قلم آیت‌الله ممدوحی در چهار جلد، از کتاب‌های پرفروش و ویژه نمایشگاه یادیارمهربان امسال محسوب می‌شوند.
 
وی افزود: موسسه بوستان کتاب در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اشاعه فرهنگ کتاب، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 57 نمایشگاه کتاب را در حوزه‌های علمیه خواهران، دانشگاه‌ها، کتابفروشی‌ها و چند نمایشگاه کتاب را در کشورهای عراق و افغانستان برگزار کرده است.
سادین با بیان این‌که بوستان کتاب امسال با حدود 500 عنوان کتاب در نمایشگاه یادیارمهریان حاضر شد، گفت: این کتاب‌ها در 16 موضوع اصلی و 60 عنوان فرعی ارایه شدند. کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه به سه گروه برای مخاطبان عمومی، تخصصی و کودک و نوجوان اختصاص داشتند.

مدیر فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های بوستان کتاب با بیان این که در ادامه نمایشگاه‌های هفته کتاب دو نمایشگاه در استان‌های البرز و سمنان فردا(14 آذرماه) آغاز به کار خواهند کرد، اظهارکرد: در هفته کتاب امسال نمایشگاه‌های کتاب در حوزه‌های علمیه خواهران، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. 

وی گفت: در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان امسال برای دومین‌بار از حوزه‌های علمیه استان تهران هم دعوت به عمل آمده بود.

سادین در پاسخ به این سوال که کدامیک از گروه‌های موضوعی از استقبال بیشتری برخوردار بودند، عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه‌ها از کتاب‌های تربیتی مانند «تعلیم و تربیت» و «تربیت» به قلم آیت‌الله امینی، «والدین و مربیان مسوول» به قلم رضا فرهادیان و «قصه‌های تربتی برای کودکان» استقبال خوبی به عمل آمد. 

وی با بیان این‌که کتاب‌هایی با موضوع اخلاق و احکام نیز فروش تقریبا بالای داشتند، گفت: یک دوره 10 جلدی با عنوان «باغ آفتاب» که داستان زندگی علمای شیعه را برای گروه سنی ابتدایی و راهنمایی روایت می‌کند نیز با استقبال قابل توجه نوجوانان روبه‌رو شد. 

سادین افزود: یکی از اقداماتی جالب این دوره، انجام هماهنگی با حوزه علمیه تهران برای عرضه کتاب به صورت اقساط به طلاب حوزه علیمه تهران بود. این فروش قسطی کتاب پیش از این برای طلاب حوزه علمیه قم انجام شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط