چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
ورزشی‌ها آیین نگارش می‌خوانند

کتاب «آیین نگارش زبان فارسی با تاکید بر مهارت نوشتن» ویژه دانشجویان حوزه تربیت بدنی و ورزش به زودی از سوی نشر حتمی منتشر خواهد شد./

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب را دکتر حمید قاسمی، دکتر سارا کشکر و لیلا ایزدپرست به رشته تحریر درآورده‌اند.

«آیین نگارش زبان فارسی با تاکید بر مهارت نوشتن» مکتوبی است برای تدریس در رشته مدیریت ورزشی با گرایش مدیریت رسانه‌های ورزشی به ارزش دو واحد درسی که در آن مهارت‌های مختلف نگارشی به این دانشجویان آموزش داده می‌شود.

نویسندگان این کتاب معتقدند که «نوشتن یک مهارت ارتباطی در جامعه محسوب می‌شود و هر ایرانی با استفاده از این مهارت قادر خواهد بود در حرفه‌های مختلف نظیر تهیه خبر، گزارش سفر و خاطره و همچنین نگارش نامه‌های اداری و شخصی حضوری موفق داشته باشد و افراد مشغول به کار در رسانه‌های ورزشی بیش از دیگران به مهارت‌های نگارشی موجود در این اثر ورزشی نیاز دارند.»

کتاب «آیین نگارش زبان فارسی با تاکید بر مهارت نوشتن» به قلم دکتر حمید قاسمی، دکتر سارا کشکر و لیلا ایزدپرست به زودی از سوی نشر حتمی منتشر خواهد شد.

دکتر قاسمی، مترجم و نویسنده حوزه ورزش و تربیت بدنی که در نگارش کتاب «آیین نگارش زبان فارسی با تاکید بر مهارت نوشتن» نقش اصلی را برعهده داشته‌است، کتاب سازمان و مدیریت در ورزش را نیز برای چاپ به انتشارات دانشگاه پیام نور ارایه کرده‌است.

این کتاب نیز به عنوان یک منبع آموزشی در رشته مدیریت ورزشی تدریس خواهد شد و اکنون مراحل ویراستاری و تدوین نهایی را پشت‌سر می‌گذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط