وی افزود: این کتابخانه با هدف ترویج و ارتقای سطح دانش نظری و تجربی استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، بسط همکاری و تعامل علمی بین کنشگران این حوزه برای تبادل آموختهها، تجربیات و تقویت فضای گفتوگو راهاندازی خواهد شد.
به گفته باقریان، نقد اندیشه، کمک به اعتلای روابط عمومی ایران و تدارك دسترسي جامعه روابط عمومی کشور به کتابهای منبع، کاربردی و بروز از دیگر اهداف شکلگیری این کتابخانه است.
وی با اشاره به مزایای پیشبینی شده این طرح یادآور شد: راهاندازی مرکز تخصصی کتاب برای تأمین نیازهای نرمافزاری و مطالعاتی روابط عمومیها در هر سازمان و شرکت، برخورداری اصحاب روابط عمومی از علوم و فنون نوین این عرصه و ارتقای سطح علمی و آموزشی متولیان روابط عمومی از مزایای این طرح به شمار میآیند.
باقریان با اشاره به تعامل با سازمانها و نهادها عنوان کرد: موسسه کارگزار روابط عمومی با همکاری روابط عمومی سازمانهای دولتی و خصوصی، نرمافزارها و کتابهای مورد نیاز این حوزه را پس از جذب اعتبارات لازم برای خرید و تهیه کتاب اقدام میکند.
به گفته وی، اعضاي موسسه کارگزار روابط عمومي و سازمانهایی که تا 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ثبت سفارش کنند، از 20 درصد تخفيف برخوردار میشوند.
نظر شما