سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۶
شاعران متعهد در جشنواره شعر فجر مطرح مي‌شوند

معلم دامغاني، دبير سومين دوره جشنواره شعر فجر گفت: جشنواره شعر فجر به علت جايگاه، مسووليت بزرگي بر عهده دارد و در اين جشنواره حكايت شعر و شاعران متعهد مطرح است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، دامغاني در گفت‌وگو با ستاد خبري سومين جشنواره بين‌المللي شعر فجر اظهار درشت: دست‌اندركاران جشنواره شعر فجر، در مدت سه سال برگزاري آن كوشيده‌اند تا با خدمت خودحق شعر را به جا بياورند، اما آن‌طور كه بايد موفق نبوده اند. 

وي تصريح كرد: در سال‌هاي پس از انقلاب، ما شاعران بسيار خوبي داشته‌ايم و كميت و كيفيت كاملاً در كنار هم بودند و اين نشان مي‌دهد، فعاليت شاعران از تبليغات انجام شده، خيلي بيشتر است و اميدواريم در سال‌هاي آينده برخي كمبودها در اين حوزه با برگزاري جشنواره‌اي مانند شعر فجر جبران شود.
 
دبير سومين دوره جشنواره شعر فجر با اشاره به مسئوليت این جشنواره در قبال شاعران تأكيد كرد: تمامي جشنواره‌هاي ادبي در يك جهت مي‌كوشند، اما اين جشنواره به جهت جايگاه و نام، مسووليت بيشتري را برعهده دارد و قصه شعر و شاعران متعهد در اين جشنواره مطرح مي‌شود. 

معلم دامغاني گفت: مديران فرهنگي بايد نسبت به مسائل هنري برنامه‌ريزي درست و دقيقي داشته باشند و هدايت و حمايت كافي از اهالي فرهنگ در اين جشنواره انجام شود تا مردم شاعران و ادبا را بهتر بشناسند. 

معلم دامغاني افزود: اصلي‌ترين نكته در برگزاري جشنواره شعر فجر بايد برنامه‌ريزي براي آينده باشد تا آن‌چه آرمان و آرزوي ماست، تحقق يابد. 

سومين جشنواره بين المللي شعر فجر از 10 بهمن تا 10 اسفند سال جاري در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها