انتشارات علمی و فرهنگی کتاب «اثرهای رسانهها» تالیف علی دهقاننیری را منتشر میکند.
کتاب «اثرهای رسانهها» نام دارد که در دو جلد زیر چاپ میرود. جلد اول که آماده انتشار است و به زودی به بازار کتاب میآید نیز ترجمهای از ۱۴ مجموعه جستار و مقاله و مباحثی است که ویراستاران و مولفان درباره اثرهای رسانههای قدیم و جدید گردآوری کردهاند.
نویسندگان این جستارها و مقالات نیز استادان شناختهشده حوزه ارتباطات و رسانه و نظریهپردازهای رسانهای و روانشناسی از جمله آلبرت بندورا هستند. مجلد دوم این اثر نیز در مرحله ویراستاری ادبی است.
علیرضا دهقان نیری پیشتر در این حوزه کتاب «اینترنت و فرزندان» را از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات منتشر کرده بود و ترجمه آثاری همچون «کاربرد نظریههای ارتباطات»، «نظریههای روابط عمومی» و «دموکراسی و خبر» را نیز در کارنامه دارد.
نظر شما