سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۸
انتشار 6/1 ميليون نسخه كتاب درباره واقعه غدير

شمارگان كتاب‌هاي انتشارات «دليل ما» كه درباره واقعه غدير منتشر شده است، به يك ميليون و 600 هزار نسخه رسيد._

يدالله سعدي، مدير انتشارات دليل ما، با اشاره به نزديك بودن به عيد غدير خم در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين انتشارات، ضمن بيان خبر فوق اظهار داشت: تاكنون بيش از يك ميليون و 600 هزار نسخه از كتاب‌هاي مربوط به غدير منتشر شده است كه تعداد صفحات مجموع آنها به 80 ميليون صفحه مي‌رسد.

وي افزود: تنها در سال گذشته حدود 450 نسخه از كتاب‌هاي مرتبط با غدير در انتشارات دليل ما منتشر شد.

سعدي از كتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدير» به عنوان پرشمارگان‌ترين كتاب اين انتشارات ياد كرد و ادامه داد: اين كتاب تا كنون 53 بار تجديد چاپ شده است كه مجموع شمارگان آنها تا ابتداي آبان ماه سال جاري به 630 هزار نسخه مي‌رسد.

وي همچنين از «ترجمه خطبه غدير» با 83 هزار نسخه، «با خطبه غدير» با 50 هزار نسخه، «متن و ترجمه خطبه غدير» با 72 هزار نسخه، «خطابه غدير در آينه استناد» با 30 هزار نسخه و «اگر غدير نبود» با 32 هزار نسخه، به عنوان ساير كتاب‌هاي پرشمارگان انتشارات دليل ما با موضوع واقعه غدير ياد كرد.

وي اضافه كرد: حماسه غدير با 25 چاپ، بلندترين داستان غدير با 12 چاپ و غدير عيد دعا و محبت با 9 چاپ، كتاب‌هايي هستند كه پس از كتاب گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدير، بيشترين تجديد چاپ را داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها