کارگاه مجازی «جستوجوی معنا و اصالت در عصر برندها» عصر روز جمعه بیستوچهارم مرداد ماه برگزار میشود.
این کارگاه با هدف آشنایی با تاریخ سرمایهداری، صنعت فرهنگسازی در سرمایهداری متاخر و جایگاه و مسائل جستوجوی اصالت و معنا در این عصر برگزار میشود. علاقهمندان به علوم انسانی میتوانند در این دوره شرکت کنند.
مدرس این دوره کارگاه محمدرضا سرگلزایی است. همچنین در این کارگاه به شرکت کنندگان گواهینامه نیز اعطا خواهد شد.
سرفصلهای مورد بحث در کارگاه مجازی «جستوجوی معنا و اصالت در عصر برندها» جستوجوی معنا و اصالت در روانشناسی انسانگرا، سرمایهداری از فوردیسم تا پسافوردیسم و جامعه نمایشی و جایگاه اصالت و معنا در آن را شامل میشود.
نظر شما