وی با تشریح اهمیت خدمات پستی در دوره همهگیری ویروس کرونا، تصریح کرد: در چنین شرایطی که خدمات شرکت پست افزایش پیدا کرده، تلاش شده است که زمینههای لازم برای ارائه خدمات بهتر؛ ازجمله تجهیز زیرساخت، بهروز کردن فناوری در شبکه پست، بهبود یابد تا شاهد پیشرفت شبکه ملی پست باشیم.
اقبالخواه با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در ایام کرونا و تجربه جدید شرکت پست، یادآور شد: در این نمایشگاه، شبکه پست صنعت نشر را نجات داد؛ بهطوری که حدود یک میلیون مرسوله از دورترین نقاط روستایی تا کلانشهرها توسط پست جابهجا شد که مورد توجه همه ارگانها قرار گرفت.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران، گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران و حضور پررنگ شرکت ملی پست در آن، نشان از توانایی و قابلیتهای بالای این شرکت بود و خوشبختانه با وجود اینکه تجربه جدیدی بود، خدمات خوبی ارائه شد.
وی ادامه داد: در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، سبد خدمات ویژه در سامانه پست کتاب برای ناشران دیده شده و ناشران میتوانستند وضعیت سفارشهای خود، یعنی هر آنچه را فروختهاند، در این سامانه مشاهده کنند که همین موضوع؛ نوعی اطمینانبخشی از فروش محصولات بود.
اقبالخواه افزود: علاوه بر این، خریداران نیز قادر بودند وضعیت مرسوله خود را با شناسه دریافتی از طریق سامانه رهگیری شرکت ملی پست، پیگیری کنند؛ چراکه مراحل مختلف پستی به صورت پیامکی به خریدار اطلاعرسانی میشد.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: شبکه پستی از قابلیتهای بالقوه زیادی؛ بهویژه در حوزه زیرساخت، گستردگی شبکه، توان سختافزاری و نرمافزاری و حتی ظرفیتهای قانونی برخوردار است تا بتواند در سراسر کشور خدمات عرضه کند.
نظر شما