چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
برنامه‌های کانون پرورش فکری گلستان در هفته کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان برنامه‌های این مرکز را در هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

محبوبه رجب‌‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، با بیان اینکه هفته کتاب فرصت ارزشمند برای توجه خانواده و جامعه به امر کتاب و کتابخوانی است، گفت: لازم است با مشارکت و همکاری والدین و فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی ارزش و جایگاه کتاب را در سبد نیازهای امروزی کودکان و نوجوانان ارتقاء دهیم؛ لذا ضرورت دارد برای اُنس کودکان با کتاب، والدین با فرزندانشان کتاب بخوانند.

رجب نسب با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی ویژه این ایام برنامه ریزی و در حال اجرا است، گفت: با توجه به وضعیت ویروس کرونا، توجه به شرایط رنگ‌بندی شهرستان‌ها را مهم‌ترین عامل در تصمیم‌گیری برای مجازی یا حضوری بودن برنامه‌ها مد نظر داشته ایم.

وی  اجرای 120 برنامه را اعلام کرد و افزود: با برپایی نمایشگاهی از کتاب‌های جدید کانون در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری به استقبال این هفته رفتیم.

رجب نسب ادامه داد: افتتاح نمایشگاه کتاب استان به صورت متمرکز، نمایشنامه خوانی، نقد کتاب، رونمائی از کتاب نوقلمان و اهدای کتاب بریل به دانش آموزان نابینا از جمله برنامه‌هایی است که به‌صورت استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پل دانایی کانون آزادشهر، طعم کتاب مرکز کردکوی، مکعب دوستی باکتاب کانون رامیان، پاتوق کتاب مجتمع گرگان، سفری  با کتاب در کانون گرگان ۱، کتاب بازها گرگان۲، یاری که مهربان است مرکز آق قلا، دریچه هایی رو به بهشت کانون مراوه‌‎تپه، ماه سپیده دم مرکز شماره یک گنبدکاووس، پویش کتاب های صوتی کانون شماره دو گنبدکاووس، برایم قصه بخوان کانون دلند، مرغک‌ها به مدرسه میروند رامیان، کلینیک کتاب مرکز کلاله، ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های سیار و ... از دگیر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این هفته خواهد بود.

یادآوری می‌شود مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان در این هفته به صورت همه‌روزه با برپایی برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی میزبان کودکان و نوجوانان خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها