هوشمند با اشاره به فعالیتهای رسانهای متعددی که در ماه مبارک رمضان حول محور بارگاه منور رضوی و سیره امام رضا(ع) رقم میخورد، افزود: بر این اساس، شرکتکنندگان در جشنواره در طول ماه مبارک رمضان و تا 15 اردیبهشت ماه برای ارسال آثار خود به جشنواره رسانهای امام رضا(ع) فرصت خواهند داشت.
وی گفت: دومین جشنواره رسانهای بینالمللی امام رضا(ع) در هشت بخش «رسانههای صوتی»، «رسانههای تصویری»، «مطبوعات»، «خبرگزاریها»، «رسانههای مجازی»، «عکس و گرافیک»، «رسالهها و پایاننامههای دانشجویی» و «بینالملل» برگزار میشود.
هوشمند با اشاره به اینکه سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی محورهای موضوعی آثار مورد قبول در دومین جشنواره رسانهای امام رضا(ع) است، افزود: علاوه بر این محصولات رسانهای مرتبط با «ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان خادم امام رضا(ع)» نیز یکی از موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش خواهد شد.
وی تاکید کرد: با توجه به پیشبینی بخش فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، علاوه بر فعالان حرفهای رسانه های گروهی، عموم علاقهمندانی که در بستر فضای مجازی به تولید و نشر محتوا در خصوص محورهای موضوعی مرتبط با جشنواره میپردازند، میتوانند در این رویداد مشارکت کنند.
جزئیات بیشتر درباره بخش های مختلف جشنواره و هم چنین شیوه ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره رسانهای بینالمللی امام رضا(ع)، در پایگاه اطلاعرسانی mediafest.razavi.ir ارائه شده است.
نظر شما