دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
لوگوی جدید انجمن ناشران آموزشی رونمایی شد

همزمان با برگزاری مجمع عمومی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی، لوگوی جدید این انجمن رونمایی و بازرس جدید انتخاب شد.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی این انجمن یکشنبه(25 دی‌ماه)، توضیح داد: مجمع عمومی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با حضور ۵۰ نفر اعضا از تهران و شهرهای مشهد، همدان و کرج  برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در این مجمع، گزارش عملکرد مدیرمسئول، هیات‌مدیره، بازرس و خزانه دار به اعضا ارائه و درباره تعاملات با وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش همچنین برنامه‌های آینده انجمن نیز توضیحاتی گفته شد.
 
آصفی با بیان اینکه در ادامه از لوگوی جدید انجمن رونمایی شد، گفت: لوگوی پیشین این انجمن ۲۰ سال قبل طراحی شده بود و نیاز بود با به‌روز شدن طرح‌ نهادها و سازمان‌های مختلف، لوگوی انجمن نیز به‌روز شود.
 
وی تاکید کرد: طی تعاملاتی که با طراحان داشتیم سعی کردیم در لوگوی جدید انجمن، ناشران و کتاب آموزشی دیده شده همچنین حتما از آیتم‌های فارسی و ایرانی هم استفاده شود و خوشحالیم که لوگوی جدید  هویت بصری خوبی دارد.
 
آصفی همچنین درباره انتخاب بازرس جدید برای انجمن، عنوان کرد: طبق اساسنامه انجمن فرهنگی ناشران آموزشی بازرس باید هرسال انتخاب ‌شود؛ در این زمینه مهدی میرزادایی و عباس مزینایی، نامزد شدند که از میان آن‌ها با رای اعضا میرزادایی به‌عنوان بازرس اصلی و مزینایی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.


                                  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها