جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان آغاز به کار کرد

چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)در خوزستان، چهاردهمین  نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، ظهر امروز جمعه (18 فروردین) بعد از نماز جمعه با حضور حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجت‌الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نمازگزاران در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز افتتاح شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گفت: برای نخستین بار امسال از ظرفیت مصلی برای برپایی نمایشگاه قرآن استفاده شده است و ١٣٠ غرفه  تقریبا از همه ناشران مطرح کشور که کتاب دینی چاپ کرده‌اند، به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

سید کریم موسوی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر کتب فارسی، کتاب‌های عربی نیز عرضه شده است و ناشران حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای کتاب خود در نظر گرفته‌اند و تلاش می‌کنیم ما نیز تخفیف ۲۰ درصدی برای بازدیدکنندگان داشته باشیم.

دبیر چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گفت: این نمایشگاه تا ۲۶ فروردین از ساعت ۱۶ تا ۲۳  برای بازدید هم استانی‌ها دایر است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها