یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
نخستین‌ حضور تابلوسازان در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران

رئیس هیئت مدیره شرکت آروین مهر فجر با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام نهایی برای حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران گفت که نخستین‌بار تابلوسازان در این رویداد حضور دارند.

جلیل غفاری‌رهبر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری سی‌امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران در آذر‌ماه 1402، عنوان کرد: زمان پیش‌ثبت‌نام نمایشگاه به پایان رسیده و بیش از 400 شرکت داخلی برای حضور در این رویداد حضور خود را به همراه میزان غرفه اعلام کرده‌اند، همچنین یک شرکت چینی حدود هزار و 200 متر فضا درخواست داده است.
 
وی افزود: در این زمینه کارهای اولیه درحال پیگیری است و شرکت‌های متقاضی می‌توانند از مرداد‌ماه ثبت‌نام نهایی خود را  انجام دهند.
 
غفاری‌رهبر با بیان اینکه سی‌امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در 10 سالن برگزار خواهد شد، گفت: سال گذشته نمایشگاه در هفت سالن برگزار شد اما امسال استقبال مخاطبان و شرکت‌های مختلف برای حضور در این رویداد بسیار زیاد بود و سه سالن اضافه کردیم.
 
وی با طرح این موضوع که سی‌امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در فضایی به وسعت 24 هزار مترمربع برگزار می‌شود، تأکید کرد: سی‌امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی، نخستین تجربه حضور تابلوسازان در این رویداد است؛ تابلوسازان جدیدترین فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.
 
به گزارش ایبنا؛ سی‌امین دوره «نمایشگاه بین‌‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته» ۲۲ تا ۲۵ آذر‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها