شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
توزیع کتابچه و بروشور مبارزه با اعتیاد در طارم

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس موضوعی مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان طارم گفت: در حاشیه این نمایشگاه کتابچه و بروشور آموزشی در حوزه آشنایی با آثار سوء مواد مخدر توزیع شد.

منوچهر شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی عکس و کتاب با همکاری انجمن‌های فعال در شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اخیرا همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه عکس در شهرستان طارم برپا شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری آب‌بر برپا شده و بازدید عموم از آن آزاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی هرچه بیشترجوانان از معضلات اعتیاد و تخریب‌های جانی و مالی و اجتماعی این بلای خانمانسوز عنوان کرد و افزود: امید است با برپایی این نمایشگاه‌ها گامی در راستای کاهش مصرف مواد مخدر برداریم.

شعبانی همچنین از توزیع بروشور و کتابچه‎های موضوعی آسیب‌های ناشی از مواد مخدر و آشنایی با انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی خبر داد و اضافه کرد: این کتابچه‎ها بین بازدیدکنندگان از نمایشگاه توزیع می‌شود.

وی افزود: در این اقلام فرهنگی و آموزشی مواردی از قبیل «معتاد كيست، مواد مخدر چيست، ‌رويكردهاي پيشگيری كدامند؟ ‌شناسايی انواع مواد مخدر، عوارض جسمی و روحی مواد مخدر و برخي از علائم اعتياد» آموزش داده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان هم خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور 30 ناشر و با تخفیف 40 درصدی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم ایجاد امکان بهره‌مندی مناطق روستایی از خدمات فرهنگی است، اضافه کرد: در همین راستا تلاش می‌شود در قالب نمایشگاه سیار کتاب این امکان برای ساکنین مناطق روستایی فراهم شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها