جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
آیین اختتامیه نخستین دوره «قاصدک» آغاز شد

قم- با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین اختتامیه نخستین دوره  آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، آیین اختتامیه نخستین دوره  آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» عصر امروز جمعه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ با حضور  یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، مسعود معینی پور، معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) جمکران آغاز شد.

نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» با هدف آموزش شاعران و نویسندگان این حوزه از ۲۱ تیر  ماه در شهر قم آغاز و امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۲ به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش ایبنا؛ قرار است در این برنامه از محمود پوروهاب، پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان،  از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شود.

محمود پوروهاب، شاعر و نويسنده حوزه كودک و نوجوان از سال ۱۳۶۹ وارد این عرصه شد. از وی که با بيشتر نشريات كودک و نوجوان همكاری داشته، تاكنون کتاب‌های زیادی در قالب‌های داستان مذهبی، شعر، زندگی‌نامه و تحقيق منتشر شده است. ازجمله آثار مشهور این نویسنده پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان می‌توان به كتاب‌های «از اَحد تا اُحد»، «آواز‌های روشن»، «شعرهای رودخانه»، «صدای زلال بلال»، «امام گل‌ها»، «پر از بوی گلابی» و «مردی كه اسرار سرزمين‌ها را می‌دانست» اشاره كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها