سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
خدمات‌رسانی کانون پرورش فکری در مناطق کم‌برخوردار البرز

البرز- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز بر خدمت‌رسانی به کودکان مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: سعی داریم از ظرفیت‌ها بهره گرفته و با همکاری‌های مشترک، مناطق کم برخوردار را مورد توجه بیشتر قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، زینب عاشری بر جایگاه و هویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و لزوم مرجعیت این سازمان در حوزه‌ تخصصی کودک تاکید کرد و گفت: کانون تصدی‌گری نمی‌کند و قرار است متولی باشد.

وی با اشاره به اهمیت گردهم آمدن همه فعالان حوزه کودک و نوجوان، گفت: در صورت تحقق این مهم خدمت‌رسانی بیشتر و بهتری به کودکان و نوجوانان استان صورت می‌پذیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در بخش دیگری بر خدمت‌رسانی به کودکان مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: سعی داریم از ظرفیت‌ها بهره گرفته و با همکاری‌های مشترک، مناطق کم برخوردار را مورد توجه بیشتر قرار دهیم.

عاشری افزود: با بچه‌های این مناطق ارتباط گرفته و آموزش‌ها را به دو صورت حضوری و مجازی به آنها ارائه خواهیم کرد.

وی در ادامه از برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه، توسط همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با موضوع چگونگی کار با کودک و تلفیق این آموزش‌های با هنر اعضای انجمن تجسمی البرز به منظور ارتقای کیفی فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های مشترک برای هفته‌ ملی کودک خبر داد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها