سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۷
ساعت كار كتابخانه مجلس افزايش يافت

ساعت كار كتابخانه مجلس شوراي اسلامي به مناسبت نامگذاري سال 88 به عنوان سال «اصلاح الگوى مصرف»از سوي مقام معظم رهبري، با هدف بهره‌برداري بيشتر از امكانات اين مركز افزايش يافت.\

احسان شكراللهي،‌ مدير روابط عمومي موزه، اسناد و كتابخانه مجلس شوراي اسلامي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به اهداف اين مركز و اين كه كتابخانه مجلس همواره مي‌كوشد در راستاي خدمت‌رساني به مراجعان و خوانندگان كتاب تلاش بيشتري انجام دهد، دو ساعت به زمان فعاليت اين كتابخانه افزوده شد.

وي با اشاره به تجهيزات و امكانات كتابخانه مجلس شوراي اسلامي متذكر شد: يكي از راه‌كارهاي استفاده صحيح و كارآمد از امكانات و منابع موجود، ارتقاي ساعات كاري كتابخانه و توجه به نيازهاي مراجعه‌كنندگان است.

مدير روابط عمومي موزه، اسناد و كتابخانه مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: پيش از اين ساعات كار كتابخانه از هشت صبح تا شش بعداز ظهر بود كه در برنامه كارى جديد، از هشت صبح تا هشت شب افزايش يافت. 

شكراللهي در پايان خاطر نشان كرد: اين كتابخانه در نظر دارد به اين روند ادامه دهد و احتمالا در بخش‌هايي نظير بخش مرجع و امانت، يك شيفت كاري به ديگر شيفت‌ها اضافه خواهد شد. البته اجراي اين طرح به ميزان استقبال مراجعان و نيازهاي آنها بستگي دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط