یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۴
ارايه كارنامه 25 ساله موسسه بوستان كتاب

چاپ اول كتاب «بوستان كتاب (گزارشي از 25 سال فعاليت موسسه بوستان كتاب)» از سوي اين موسسه منتشر و روانه بازار نشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اثر حاضر، فعاليت 25 ساله اين موسسه را به تفصيل در قالب مقاله، نمايه‌هاي گوناگون و نمودارهاي مختلف نشان مي‌دهد. 

اين كتاب براي آشنايي تفصيلي فرهيختگان و صاحب‌نظران با فعاليت‌هاي اين موسسه تدوين شده و در آن، اهداف، موضوعات كاري، عملكرد و دست‌آوردها به نگارش درآمده است. ديدگاه‌هاي برخي صاحب‌نظران درباره موسسه نيز كه به مناسبت‌هاي گوناگون ابراز كرده‌اند، بازتاب يافته است. 

موسسه بوستان كتاب (مركز چاپ و نشر دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم) در سال 1361 تاسيس شد. اين موسسه در عرصه نشر ديني فعال است و رسالت خود را در توليد و نشر آثار مولفاني مي‌داند كه در حراست از مرزهاي عقل و وحي، انديشيده و قلم زده‌اند. 

ايجاد انگيزه براي مؤلفان، تامين‌بخشي از نيازهاي خوانندگان، ارائه الگويي براي نشر مطلوب ديني، پرورش نيروهاي هنري‌ـ‌ فني، ناشر برگزيده، آثار برگزيده و ارائه طرح جشنواره مرزباني وحي و خرد، دست‌آوردهاي اين موسسه در بخش‌هاي مختلف را تشكيل مي‌دهد.

در انتهاي اين اثر، اسامي كتاب‌فروشي‌ها و مراكز انتشاراتي و نمايندگي فروش كتاب‌هاي اين موسسه در داخل كشور و نمايندگي‌ها فروش كتاب‌هاي موسسه در خارج از كشور (عراق، سوريه، لبنان و مغرب) درج شده است. 

چاپ اول كتاب «بوستان كتاب (گزارشي از 25 سال فعاليت موسسه بوستان كتاب)» در شمارگان 2500 نسخه، 348 صفحه و بهاي 45000 ريال راهي بازار نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها