شنبه ۶ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۳
دومين نشست واكاوي ابعاد تلاوت‌هاي قرآن استاد رفعت

دومين نشست تخصصي «واكاوي ابعاد تلاوت‌هاي قرآن استاد محمد رفعت» با مشاركت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شبكه قرآن و معارف سيما هفتم تير ماه برگزار مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين نشست با حضور جمعي از كارشناسان و استادان اين حوزه و سخنراني عباس سليمي، عبدالرسول عبايي، اكبر حنيفي و غلامرضا شاه‌ميوه برگزار مي‌شود.

اين برنامه با مشاركت خبرگزاري قرآني(ايكنا)، مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شبكه قرآن و معارف سيما، يكشنبه هفتم تير ماه از ساعت 14 تا 16 در ايكنا برپا خواهد شد.

نخستين جلسه اين نشست تخصصي بيست و ششم خرداد ماه در سالن همايش خبرگزاري قرآني ايران با حضور عباس سلیمی، سیدمحسن موسوی بلده، احمد ابوالقاسمی و مهدی دغاغله شكل گرفت.

 استاد محمد محمود رفعت، ملقب به «امیرالقرّاء» از ستارگان پرفروغ علم قرائت و از نوابغ كم‌نظیر تلاوت قرآن كریم است كه مسلط به انواع قرائات و مبتكر در خلق الحان و اصوات زیبای قرآنی است. وی سال 1300 هجری قمری مطابق با 1261 هجری شمسی در شهـر قاهـره متولد و در سن شش سالگى به بیمارى شدیدى مبتلا شد و به همین علت بینایى خود را از دست داد و تا پایان زندگى از نعمت بینایی محروم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط