دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰
راز «موفقيت در مربيگري حرفه‌اي» نوشته شد

کتاب «موفقيت در مربيگري حرفه‌اي» اثر پروفسور «مت کاريت» با ترجمه بهزاد نوشادي كه ارايه اطلاعات مناسب براي مربيگري و ورود به عرصه فعاليت حرفه‌اي مي‌پردازد، منشتر شد.

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران (ايبنا)، از آنجا که اين اثر منبع تدريس در دانشگاه‌هاي تربيت بدني و راهنماي مربيان در دوره‌هاي مربيگري آمريکاست، مي‌تواند براي مربيان، ورزشکاران و علاقمندان به فعاليت‌هاي ورزشي از جمله مربيگري موثر واقع شود.

کتاب «موفقيت در مربيگري حرفه‌اي» در هشت بخش و 38 فصل تنظيم شده است که از جمله بخش‌هاي آن مي‌توان به فلسفه مربيگري، پيشرفت تيم، روانشناسي تيم، فيزيولوژي تيم، قوانين تيم و اختتاميه که دربرگيرنده تست‌هاي مربيگري است، اشاره کرد.

در قسمتي از مقدمه کتاب آمده است: «اين اثر با تاکيدي که بر روي جوانب مختلف مسووليت مربيان دارد، مي‌تواند نشان دهنده اين امر مهم باشد که اين مسوليت‌ها صرفا شامل استراتژي يا ارتقاي مهارت‌هاي بازي نيست. در اين راستا سعي شده با کمک تمرينات مطرح شده در هر فصل، ده‌ها مسووليت و چالش موجود در حرفه مربيگري که هميشه قابل مشاهده نيستند، اما مي‌توانند به سهم خود اهميت مشابهي در تعيين يک مربي خوب داشته باشند، ارايه شود.»

کتاب «موفقيت در مربيگري حرفه‌اي» از سوي انتشارات زانيس در شمارگان 2000 نسخه، 192 صفحه و بهاي 48000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط