دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۵
بامداد كتاب با دو اثر ورزشي جديد مي‌آيد

انتشارات بامداد كتاب به‌زودي دو اثر جديد از دكتر مهدي شهبازي، عضو هيات علمي دانشگاه تهران را منتشر و روانه بازار نشر مي‌كند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب‌هاي «ورزش، نشاط، كودكي» و «بدمينتون» آثاري‌اند كه به تازگي مهدي شهبازي با همكاري دكتر شهرزاد طهماسبي بروجني به رشته تحرير در آورده‌ است.

دكتر مهدي شهبازي درباره اين دو اثر به (ايبنا) گفت: «بدمينتون» اثري فراگير براي آموزش اين رشته ورزشي به ويژه براي واحدهاي درسي 1و 2 بدمينتون دانشجويان تربيت بدني و علوم ورزشي و همچنين هنرستان‌هاي ورزش به حساب مي‌آيد.

وي اضافه كرد: اين كتاب به علت دارا بودن قوانين جديد بدمينتون و همچنين مبحث آموزش، مي‌تواند براي مربيان، داوران در هر سطح، ورزشكاران و علاقه‌مندان به اين رشته ورزشي موثر واقع شود.

وي همچنين به تشريح فصل‌هاي اين اثر پرداخت و تصريح كرد: كتاب حاضر در سه بخش طراحي شده است. بخش اول تكنيك‌ها را شامل مي‌شود، بخش دوم تاكتيك‌ها را دربرمي‌گيرد و بخش سوم حاوي قوانين و مقررات جديد اين رشته ورزشي است.

شهبازي ادامه داد: كتاب «ورزش، نشاط، كودكي» با بيان اين مطلب كه بازي و ورزش يكي از عوامل موثر در رشد جسماني، اجتماعي، ذهني و عاطفي كودك است و به تقويت عضلات، استحكام استخوان‌ها و بهبود حواس مختلف در حوزه رشد جسماني، سازگاري با اطرافيان و احساس مسووليت در حوزه رشد اجتماعي كمك مي‌كند، مي‌تواند براي والدين و مربيان آموزشي موثر واقع شود.

وي افزود: اين كتاب در هفت فصل تنظيم شده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به حواس، حركت و بازي، اندازه‌گيري و تست‌گيري حركات ورزشي كودكان توسط والدين و مباني جسماني كودكان اشاره كرد.

كتاب «بدمينتون» در قطع وزيري و بيش از 200 صفحه و كتاب «ورزش، نشاط، كودكي» در قطع رقعي و 140 صفحه منتشر خواهد شد. 

تاكنون شمارگان و بهاي اين دو اثر مشخص نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط