دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
برگزاری دوره آموزشی «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر» در هفته کتاب

به‌مناسبت هفته کتاب دوره آموزشی «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر» به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی و با همکاری معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کاظم آرمان‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان اینکه آموزش حرفه‌ای ناشران، مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین راهبرد برای ایجاد تغییر شرایط کنونی است، گفت: در این زمینه دوره آموزشی «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر» پنج‌شنبه(۲۵ آبان‌ماه) در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره با هدف آشنایی با مباحث کارآفرینی مبتنی بر تجاری‌سازی و آموزش عمومی مراحل پنجگانه پیش‌بینی شده است، افزود: پیکربندی و ساختاربندی سازمان و برند آن، خلق محصول و فرآیند تکامل آن شامل کالا و خدمات، عرضه محصول، خلق تجربه ذی‌نفعان و ارتباطات سازمان، بازنگری استراتژیک و عملیاتی سازمان برپایه علوم اعصاب و نور و علوم پایه، فرآیند ایجاد و توسعه نام و نشان تجاری مبتنی بر ایجاد مرکز تجاری است.

آرمان‌پور با اشاره به برگزاری این دوره همزمان با هفته کتاب ادامه داد: شرکت‌کنندگان بعد از این دوره می‌توانند براساس علاقه و نیاز سازمان نشر خود به‌طور مستقل در هریک از دوره‌های تخصصی پنجگانه شرکت کنند.

وی ایجاد تغییر اساسی در سازمان انتشاراتی را یک ضرورت برای اهالی نشر دانست و گفت: بدون تردید تولید کتاب با محتوای مفید، به‌عنوان عامل تاثیرگذار در فروش، نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است، در این میان ناشران باید در یک یا چند حوزه علمی فعالیت کنند تا برندسازی در حوزه کتاب تحقق یابد.

آرمان‌پور با اشاره به برگزاری این دوره از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، توضیح داد: انجمن براساس وظیفه اصلی خود که آگاهی‌بخشی است، دوره آموزشی «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر» را با حضور مهرداد عالی‌پور، استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و کارآفرین برتر برگزار می‌کند و بعد از پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطاء خواهد شد.

به‌گفته وی، علاقه‌مندان از دوشنبه (۸ آبان‌ماه) می‌توانند با مراجعه به سایت vabf.ir برای حضور در این دوره ثبت‌نام کنند، هزینه شرکت در دوره ۲ میلیون تومان است که ناشران عضو انجمن ناشران دانشگاهی می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی استفاده کنند؛ همچنین برای ناشران و دانشجویان و علاقه‌مندان نیز تخفیف خاصی در نظر گرفته شده است که می‌توانند در تماس با دبیرخانه انجمن کد تخفیف و اطلاعات بیشتر کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها