سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
۸ کتاب در یک مجلد/ مجموعه «خرسی کوچک با قلبی بزرگ» ویژه کودکان

مجموعه هشت‌جلدی «خرسی کوچک با قلبی بزرگ» به قلم دیوید ملینگ با ترجمه مهدی حجوانی این‌بار در یک مجلد، از سوی کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این کتاب، هشت داستان از خرسی کوچک می‌خوانید که قلبی بزرگ دارد. عاشق بغل گرم و نرم است و کیک عسلی! خرسولی پسرعموهای شیطون و بازیگوشی هم دارد که باید ماجرای جشن تولدش را بخوانید تا با آن‌ها آشنا شوید و اگر دل‌تان می‌خواهد با دوست‌های خرسولی دوست شوید ماجرای مهمانی خانه خرگوش را بخوانید و ماجرای مدرسه‌رفتن‌شان را. حتی می‌توانید از خرسولی دستور پخت کیک را یاد بگیرید!

این مجموعه داستان‌های سرگرم‌کننده و آموزنده دارد و می‌تواند قلب بزرگ هر بچه کوچکی را شاد کند.

عناوین داستان‌های کتاب عبارت‌اند از: «خرسولی بغل می‌خواهد»، «خرسولی کجا می‌خوابد؟»، «خرسولی چرا نگرانی؟»، «خرسولی و دردسر کیک»، «خرسولی عیدت مبارک!»، «خرسولی دوستت داریم»، «خرسولی تولدت مبارک!» و «خرسولی به مدرسه می‌رود».

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

«خرسولی فریاد زد: کجا می‌روید؟ فقط می‌خواهم بغلتان کنم!

ببعی‌ها گفتند: بَعععع! خرسولی ما یک عالمه کار داریم!

خرسولی دست‌هایش را باز کرد و چندتا ببعی را بغل کرد. خواست آرام نازشان کند، اما ببعی‌ها وول خوردند و لگد انداختند. معلوم بود اصلاً از کار خرسولی خوششان نیامده.

حیوونی خرسولی! داد زد: پس چرا نمی‌توانم یک بغل پیدا کنم؟»

مجموعه هشت‌جلدی «خرسی کوچک با قلبی بزرگ» به قلم دیوید ملینگ با ترجمه مهدی حجوانی در یک مجلد ۲۹۲ صفحه‌ای، شمارگان هزار و صد نسخه و به بهای ۱۵۰ هزار تومان از سوی کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) برای کودکان بالاتر از هفت سال، منتشر و در بازار کتاب کودک و نوجوان کشور عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط