سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کتاب «کلمات آسمانی‌اند» در بوشهر نقد و بررسی می‌شود

بوشهر - کتاب «کلمات آسمانی‌اند» نوشتۀ مسعود عرب‌زاده، ناشر، شاعر و نویسنده جنوبی در نشستی با حضور منتقدان استانی به همت کانون ادبی دانشگاه خلیج فارس بوشهر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، این کتاب در نشستی که به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مسعود عرب‌‎زاده، نویسندۀ آن ساعت ۱۸ روز چهارشنبه، یکم آذرماه در سالن فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود، از سوی غلامرضا ابراهیمی، حسین زنده بودی و سبحان زنگی به نقد گذاشته می‌شود.

کتاب «کلمات آسمانی‌اند» نخستین اثر پژوهشی مکتوب از شاعران استان بوشهر در حوزه تلمحیات قرآنی است که به قلم مسعود عرب‌زاده، نویسنده بوشهری به نگارش درآمده و در آن بیش از ۴۰ شعر از شاعران استان بوشهر نظیر غلامرضا ابراهیمی، اسکندر احمدنیا، محمدرضا احمدی‎فر، ایرج اسدی، محمد حسین انصاری‎نژاد، سبحان زنگی، علی عمرانی، مجید عابدی، سعید نوذری، علی هوشمند، مصعب یحیایی، سید محمد علی حسینی، راضیه راستی نسب، زهرا فولادی هلیله و… مورد تحلیل قرار گرفته است.

این کتاب با مقدمه عبدالرحیم افروغ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و غلامرضا ابراهیمی مدرس و شاعر آیینی و مشاور قرآنی معصومه شیخیانی چاپ شده است. جلد کتاب «کلمات آسمانی‌اند» با هنر خوشنویسی رضاشاه حسینی و تذهیب فاطمه اسماعیلی» مزین و با طراحی سپیده شیرکو منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها