پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کتاب «سلول شماره ۱۴» برای افزایش شناخت مردم و نخبگان نسبت به انقلاب اسلامی موثر است

محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا گفت: رونمایی و اهدای کتاب سلول ۱۴ برای افزایش شناخت مردم و نخبگان نسبت به انقلاب اسلامی و شخصیت مقام معظم رهبری موثر است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمدمهدی احمدی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا از رونمایی کتاب سلول ۱۴ متعلق به مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این مراسم امروز و با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل برگزار شد.

وی رونمایی از کتاب سلول ۱۴ را مایه افتخار رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا دانست و افزود: این مراسم ساعت ۱۹ به وقت اسپانیا و با حضور سفرای برخی از کشورها، نخبگان فرهنگی و دانشگاهی، مردم و ایرانیان مقیم اسپانیا برگزار شد.

احمدی قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را آغازگر برنامه عنوان و تصریح کرد: سفیر ایران در اسپانیا و معاون موسسه انقلاب اسلامی سخنرانان ایرانی و کارلوس نویسنده تحلیل گر سیاسی و شخصیت رسانه‌ای، یوسف فرلاندز دبیر شورای اسلامی و محقق و نویسنده سخنرانان اسپانیایی مراسم هستند.

وی فلسفه وجودی این رونمایی در قطب اروپا را مواضع منطقی مردم و نخبگان اسپانیا برشمرد و گفت: این کشور حسن و قبحی دارد، حسن آن مردم و نخبگان بسیار منطقی هستند که مواضع ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی دارند و با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر میزان این نفرت افزوده شده است.

احمدی فعالیت برخی از شبکه‌های معاند و القای شبهه از سوی آن‌ها را مانع شناخت عمیق مردم این کشور نسبت به انقلاب اسلامی و شخصیت مقام معظم رهبری دانست و گفت: رونمایی و اهدای این کتاب برای افزایش شناخت مردم و نخبگان نسبت به انقلاب اسلامی و شخصیت مقام معظم رهبری موثر است.

رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا شخصیت مقام معظم رهبری را جامع توصیف کرد و افزود: ایشان در کنار فقاهت، ادیب بودن، آشنایی با مبانی فرهنگی و هنری، نظریه پرداز حوزه سیاست هم هستند، طبیعتاً شخصیت جامع ایشان می‌تواند الگوی عملی در شکل‌گیری سبک زندگی مردم این کشور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها