به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «دانشآموزان، فضای مجازی و بایستههای ارتقا سواد رسانهای» نوشته شده توسط مهدی محمدی به رشته تحریر آمد و توسط انتشارات حوزه مشق چاپ رسید.
کتاب «دانشآموزان، فضای مجازی و بایستههای ارتقا سواد رسانهای» نگاهی متفاوت به یکی از پدیدههای مهم در حوزه رسانه داشته و میزان استفاده دانشآموزان از رسانههای مجازی و شبکههای اجتماعی را از گذرگاه علم سواد رسانهای مورد بررسی قرار داده است.
این کتاب ناظر بر پژوهشی است که در دوره فراگیری پاندمی کرونا درباره نحوه حضور دانشآموزان در فضای مجازی با تاکید بر نقش سواد رسانهای بر کیفیت این حضور انجام شده است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده با پژوهش درباره نحوه و ماهیت حضور نوجوانان در فضای مجازی پیشنهاداتی کاربردی برای والدین و پژوهشگران ارایه کند.
مهدی محمدی دانشآموخته حوزه رسانه و ارتباطات دارای سوابق متعدد مدیریت در رسانهها و مراکز ارتباطی در ۱۸ سال اخیر است. براساس این گزارش، کتاب «دانشآموزان، فضای مجازی و بایستههای ارتقا سواد رسانهای» به نویسندگی مهدی محمدی، ویراستاری حمید رزاقی و طراحی جلد سیدفرهاد عباسیان توسط انتشارات بینالمللی حوزه مشق به چاپ رسیده و با قیمت ۲۵۰ هزار تومان در کتابفروشیها عرضه خواهد شد.
نظر شما