دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
آیت‌الله رئیسی از خدمت به مردم لذت می‌برد

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پیامی،‌شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پیامی، شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
هر انسانی که توفیق ارتباط بیشتر با خدا را بیابد، توفیق خدمت بیشتر به بندگان را می یابد. اساساً از علائم ارتباط با خدا خدمت به بندگان خدا است. انبیای الهی و در راس آنها رسول اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام و اولیای الهی از زمره این گروهند. آیت الله ابراهیم رئیسی در مسیر عبودیت به مرتبه بالایی رسیده بود، زیرا در مرتبه خدمت به عباد الله سر از پا نمی شناخت. و این فراز که العبودیه جوهره کنهها الربوبیه در باره او صدق می کرد. گویی همین دیروز بود که در سفر به سیستان به منزل سردار شهید حاج حبیب لک زایی رفته بود و احوالپرسی از پدر و جویای احوال دیگر اعضای خانواده. او همیشه همینقدر خونگرم و صمیمی بود. یکی از دوستان مشترکمان تعریف می کرد که در سفری که به قم آمده بود، برای دیدن این دوست درب منزلش رفته بود تا او را ببیند و سپس به تهران برود.
شهادت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت عرض می کنم.
رئیسی را از دیرباز می شناختم. همیشه مردمی، با صفا، ساده زیست، متواضع، مومن، پرکار، مخلص، متخلق و در یک کلام از خدمت به مردم لذت می برد. او که به حق لقب خادم الرضا علیه السلام یافت، خادم عباد الله نیز بود.خدایش غریق رحمت فرماید و به همه ملت ایران و علاقمندان و دلبستگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط