چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
زیرساخت‌های کانون در استان مرکزی جوابگوی مراجعان نیست/ تدوین برنامه‌های کودک و نوجوان

مرکزی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: در کنار دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه ادبیات، فعالیت‌هایی نظیر داستان نویسی، کتابخوانی و شعر ویژه کودکان و نوجوانان استان مرکزی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، احسان منصوری، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از بیستم خرداد ماه جاری همزمان با سراسر کشور با شعار (تابستونتو بساز) آغاز می‌شود، افزود: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برای سنین چهار تا ۱۸ سال برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۲۴۳ نفر برای شرکت در برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ثبت نام کرده‌اند، عنوان کرد: زیرساخت‌های فعلی کانون جوابگوی همه مراجعان نیست و در صورتی که زیرساخت‌های لازم تامین شود؛ می‌توان بیش از یکصد هزار کودک و نوجوان را تحت پوشش قرار داد.

منصوری از تدوین ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان استان مرکزی در تابستان امسال خبر داد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت با برنامه‌های خلاق و خانواده محور، تقویت و شکل‌دهی مراکز الگو در کانون، جذب و پایدارسازی اعضا از دیگر اهداف کانون در فصل تابستان است.

وی افزود: فعالیت‌های تابستانی در مراکز و برگزاری کارگاه‌ها به عنوان یک سکوی تربیتی بوده و مراکز باید برنامه‌های خود را رویدادمحور طراحی و برنامه‌ریزی کنند به گونه‌ای که اعضا و والدین آنها در برگزاری مناسبت‌های ملی - مذهبی مشارکت بالایی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها