دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
چاپ جدید مجموعۀ تاریخ فلسفه کاپلستون

چاپ جدید دورۀ ۹ جلدی «تاریخ فلسفه» تألیف فردریک چارلز کاپلستون از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ «تاریخ فلسفه» اثری است در حوزه فلسفه که با چنین حجمی (۹ جلد) دربارۀ این موضوع از حسن قبول برخوردار بوده است. مقایسۀ این اثر با آثار قبل و حتی بعد از آن کافی است تا شایستگی کاپلستون و کوشش او برای معرفی فیلسوفان بزرگ جهان را آشکار کند. هدف کاپلستون فلسفه ساختن نیست، بلکه "توصیف" است. مع‌هذا، هر قدر هم مورخ امینی باشد، فراموش نمی‌کند که خود فیلسوف باقی بماند. این کتاب، که هر جلد آن به فیلسوفان خاصی پرداخته است از منابع معتبر و مهم فلسفه در دانشگاه‌های جهان و ایران است و هیچ علاقه‌مند فلسفه‌ای از آن بی‌نیاز نیست. ترجمۀ این اثر پرحجم کار گروهی از مترجمان طراز اول ایران است.

چاپ دوازدهم جلد اول این کتاب در ۶۰۱ صفحۀ وزیری و با قیمت ۵۲۰.۰۰۰ تومان، چاپ چهارم جلد دوم این کتاب در ۸۶۱ صفحۀ وزیری و با قیمت ۷۳۰.۰۰۰ تومان، چاپ چهارم جلد سوم این کتاب در ۶۲۹ صفحۀ وزیری و با قیمت ۵۳۰.۰۰۰ تومان، چاپ هفتم جلد چهارم این کتاب در ۴۶۴ صفحۀ وزیری و با قیمت ۳۹۰.۰۰۰ تومان، چاپ نهم جلد پنجم این کتاب در ۴۶۶ صفحۀ وزیری و با قیمت ۳۹۵.۰۰۰ تومان، چاپ هفتم جلد ششم این کتاب در ۴۷۶ صفحۀ وزیری و با قیمت ۴۰۰.۰۰۰ تومان، چاپ هفتم جلد هفتم این کتاب در ۴۹۲ صفحۀ وزیری و با قیمت ۴۲۰.۰۰۰ تومان، چاپ هشتم جلد هشتم این کتاب در ۶۴۷ صفحۀ وزیری و با قیمت ۵۵۰.۰۰۰ تومان و چاپ چهارم جلد نهم این کتاب در ۵۶۷ صفحۀ وزیری و با قیمت ۴۸۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیام‌رسان‌های بله و ایتا انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط