پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
توزیع بسته‌های فرهنگی موضوعی غدیر در زنجان

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از توزیع بسته‌های فرهنگی به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل کتابچه خطبه غدیر، کتاب‌های موضوعی در رابطه با امامت و ولایت و قرآن کریم خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دو واقعه بسیار مهم در بحث راهبرد و تعیین مسیر اصلی دین مبین اسلام وجود دارد که شامل بعثت و غدیر است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره واقعه غدیر بیان کرد: موضوع بعثت مقوله‌ای است که در مسیر اصلی دین اتفاق می‌افتد اما غدیر موضوعی برای حفظ این مسیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه غدیر گفت: بر اساس همین راهبرد، واقعه غدیر طی چند سال اخیر از سوی مجموعه‌های فرهنگی جدی گرفته شده است و اقدامات متعددی از سوی مجموعه‌های فرهنگی در تبیین این واقعه بزرگ انجام می‌شود.

یوسفی با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای عید غدیر امسال گفت: برگزاری مهمانی کیلومتری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از مردم از جمله این برنامه‌هاست.

وی همچنین از توزیع بسته‌های فرهنگی به مناسبت عید غدیر خبر داد و افزود: این بسته‌ها شامل خطبه غدیر، کتاب‌های موضوعی در رابطه با امامت و ولایت و همچنین بسته معیشتی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این دهه، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت خطبه غدیر بود که هم زمان با عید غدیر برگزار شده و به برگزیدگان نیز جوایزی اهدا شد.

یوسفی ادامه داد: کلاس آموزش اذان گویی، حفظ قرآن کریم و داستان‌های قرآنی ویژه کودکان برگزار شد و ما از فرصت عید غدیر برای تجلیل از بچه‌های شرکت کننده در این کلاس‌های آموزشی استفاده کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی اقدام به انتشار کلیپ، عکس نوشته و مطالبی با محتوای غدیر و اهمیت جایگاه ولایت و امامت صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط