یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
گردهمایی نویسندگان راوری برگزار شد

کرمان - گردهمایی نویسندگان راوری و کارگاه آموزش نویسندگی ویژه نوجوانان و جوانان با حضور احمد یوسف زاده نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، گردهمایی نویسندگان راوری و کارگاه آموزش نویسندگی ویژه نوجوانان و جوانان درحالی برگزار شد که امام جمعه راور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راور؛ نویسنده و مدیر مسئول انتشارات مهرتا از مهمانان این گردهمایی بودند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از نویسندگان و فرهیختگان شهرستان دعوت شده بودند؛ احمد یوسف‌زاده، نویسنده و پژوهشگر نیز مهمان ویژه این برنامه بود که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مطالعه هدفمند و مستمر، اولین گام برای موفقیت در نویسندگی

امام جمعه راور با دعوت همگان به مطالعه و کتاب‌خوانی گفت: زمینه رشد جامعه را در ابعاد مختلف باید با اقدامات موثر و سازنده، فراهم کرد.

یوسف‌زاده با بیان خاطراتی از دوران اسارت در زندان‌های مخوف عراق و چگونگی تألیف کتاب آن بیست و سه نفر پرداخت.

وی مطالعه هدفمند و مستمر را به‌عنوان اولین گام برای موفقیت در نویسندگی برشمرد و از اقدامات صورت‌گرفته در مسیر چاپ آثار نوقلمان قدردانی کرد.

محمد کاربخش، نویسنده و مدیر مسئول انتشارات مهرتا در این گردهمایی ضمن اعلام حمایت از نویسندگان راوری گفت: با همکاری مدیران اداره کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرایطی فراهم آورده‌ایم که نسل جدیدی از نویسندگان را تربیت کنیم.

وی همچنین با اشاره به موفقیت‌های نوجوانان و جوانان راوری در این عرصه، اظهار امیدواری کرد که با این اقدام، زمینه رشد و اعتلای فرهنگی جامعه بیش از پیش فراهم آید.

نوروززاده، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی راور در رابطه با برگزاری این گردهمایی گفت: در این مراسم ضمن رونمایی از چند کتاب، با اهدای لوح سپاس و تندیس از نویسندگان قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم، کارگاه آموزش نویسندگی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها