دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
فرهنگ کتابخوانی در لرستان تقویت شود

لرستان - استاندار لرستان با تاکید بر تقویت فرهنگ کتابخوانی در استان بر اهمیت نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد ابوطالب شفقت روز دوشنبه در جریان بازدید سرزده از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن پیگیری روند چاپ و نشر کتاب در استان گفت: فرهنگ کتابخوانی در لرستان باید تقویت شود.

استاندار لرستان بر اهمیت نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی تاکید کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان می‌تواند در ایام محرم نقش مهمی داشته باشد و محور برنامه‌های فرهنگی استان باشد.

فرهنگ کتابخوانی در لرستان تقویت شود

به گزارش ایبنا، ابوطالب شفقت ظهر دوشنبه بدون اطلاع قبلی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بازدید کرد و موضوعاتی چون روند چاپ و نشر کتاب در استان، فعالیت معاونت‌های مختلف، موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری و نحوه ارائه خدمات این مجموعه را به صورت میدانی رصد کرد.

در جریان این بازدید استاندار لرستان با مدیرکل و کارکنان این اداره دیدار کرد و فرآیند انجام امور اداری و روند پاسخگویی به مردم را مورد نظارت قرار داد.

وی با گزارشات مرتبط هر حوزه تخصصی در جریان شیوه انجام خدمات و فرآیندها قرار گرفت.

پیش از این نیز استاندار لرستان به صورت سرزده از چندین دستگاه اجرایی استان بازدید کرده بود که این اقدام از سوی شفقت با هدف مردمی‌سازی هرچه بیشتر دولت صورت می‌پذیرید و این بار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان استان به صورت حضوری موضوع بازدید بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها