چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
«شرح حال خطبای نامی ایران» به بازار نشر آمد

قم - کتاب «شرح حال خطبای نامی ایران» به قلم محمدرضا مبلغی آبادانی و به همت انتشارات «دلیل ما» در ۵۵۰ صفحه چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، کتاب «شرح حال خطبای نامی ایران» به قلم محمدرضا مبلغی آبادانی و به همت انتشارات «دلیل ما» در ۵۵۰ صفحه چاپ و منتشر شده است.

مؤلف کتاب درباره هدف از تألیف این کتاب می‌گوید: با توجه به اهمیت تبلیغ و آثار و برکات این امر مهم در معرفی و گسترش دین مبین اسلام، بهره‌مندی از تجربه‌های مبلغان نامی و موفق در حوزه تبلیغ دینی نیز امر ضروری و مفید است.

بر این اساس از سال ۱۳۸۴ در مراسم تکریم از چهار مبلغ نامی و تاثیرگذار تاریخ شیعه، آقایان: بهلول، خزعلی، سیدان و شیخ عبدالله مبلغی آبادانی (رحمهم الله اجمعین) که با حضور مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی در مدرسه مبارکه دارالشفای برگزار شد، جرقه‌های تدوین این اثر در بنده ایجاد شد و بعد از قریب بیست سال تلاش و پژوهش، جلد اول این موسوعه چاپ و منتشر گردید بدان امید که خوانندگان گرامی و خطبای ارجمندی که قصد تبلیغ و سخنرانی در منابر را دارند، بهره کافی را از این تجربه ها و آموزه های سازنده ببرند و با آگاهی بهتر، به امر حیاتی تبلیغ همت گمارند.

مجموعه پیش رو خلاصه‌ای مفید از شرح زندگی و تشریح خدمات فرهنگی - اجتماعی و شیوه‌ها و تبیین برخی مؤلفه‌های اساسی منبر تاثیرگذار از خطبا و مبلغان شیعی به‌ویژه خطبای گمنام معاصر تا نیمه دوم صفویه است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به نشانی قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه همکف، واحد ۹ یا به نشانی خیابان صفائیه، روبروی کوچه ۳۸ پلاک ۷۵۹ مراجعه نموده و در تهران با شماره ۶۶۴۶۴۱۴۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها