چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
برق کارخانه زاگرس تامین شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برطرف شدن مشکل برق کارخانه کاغذسازی زاگرس پارس و افتتاح آن طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در حاشیه آخرین جلسه هیئت‌دولت سیزدهم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی در پاسخ به خبرنگار ایبنا درباره تامین برق کارخانه کاغذسازی زاگرس، عنوان کرد: مطلعم روز گذشته وزیر نیرو تیمی را به زاگرس اعزام کردند تا مشکل برق حل شود و امیدوارم طی روزهای آینده با تامین کامل برق بتوانیم کارخانه را افتتاح کنیم.

اسماعیلی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایبنا درباره دیدارش با رئیس‌جمهور منتخب، گفت: در دیدار با دکتر پزشکیان گزارشی از فعالیت‌های اخیر وزارتخانه را ارائه کردم که به دلیل اتفاقات مهمی که رخ داده بود برایشان تازگی داشت.

وی افزود: درعین حال به سوالات ایشان در بخش مباحث فرهنگی و هنرمندان نیز توضیح دادم و مجموعه اطلاعات کاملی از اقدامات انجام شده، اقدامات پیش رو، ضعف‌ها و پیشنهادات را به ایشان ارائه کردم.

اسماعیلی با بیان اینکه درباره بحث ممیزی نیز صحبت شد، گفت: ایشان سوال کردند و من هم پاسخ دادم و به‌نظرم قانع‌کننده بود.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا دوست دارید در دولت بعدی بمانید یا خیر؟ بیان کرد: من عهد و پیمانی با رئیس‌جمهور شهید داشتم و ترجیحم این است خارج از دولت هر کمکی را که بتوانم ارائه بدهم، من معلم دانشگاهم و به دانشگاه برمی‌گردم.

اسماعیلی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته بسیاری از اقدامات انجام شده که برخی به نتیجه رسیده و برخی قرار بود به نتیجه برسد، عنوان کرد: یک‌سال آینده سال مهمی برای ما بود اما در این میان مهمترین کار، ایجاد زیرساخت بود؛ همچنین در حوزه تنظیم‌گری و تولیدمحتوا نیز اتفاقات خوبی رخ داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها