سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد

آذربایجان‌غربی- معاون ادبیات و انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: بیست و ششمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در شش محور برگزار خواهد شد.

زهرا کریم‌زادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، با بیان اینکه بیست و ششمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در شش محور برگزار خواهد شد، گفت: میراث‌های ماندگار دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت اسلامی و امنیت ملی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس، ولایت محوری و جهاد تبیین، تجلی مردم در شعر دفاع مقدس و شعر دفاع مقدس در قالب‌های کودک، نوجوان، طنز، سرود و دیگر حوزه‌های هنری برگزار خواهد شد.

معاون ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی افزود: آثار باید در قالب word و از طریق پیام رسان ایتا به شماره تماس ۰۹۱۴۶۷۶۰۶۳۹ ارسال شود.

کریم‌زادگان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه سال‌جاری بوده، ادامه داد: این جشنواره به سه زبان ترکی، فارسی و کردی بوده و به برندگان اول تا سوم به ترتیب جوایز سه میلیون تومان، دو میلیون تومان و یک میلیون تومان همراه لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

وی گفت: همچنین به پنج اثر دیگر نیز شایسه تقدیر بوده و هدیه ۵۰۰ هزار تومانی همراه لوح اهدا خواهد شد.

معاون ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین محدودیتی برای ارسال آثار نیست و آثار برتر استان‌ها به بخش ملی جشنواره راه خواهند یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها