شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
مسابقه کتاب «صلح ایرانی» برگزار می‌شود

هرمزگان- کتابخانه مشارکتی «راسخ گِزیر» شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان مسابقه کتاب «صلح ایرانی» را در سه بخش برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کتابخانه مشارکتی «راسخ گِزیر» شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان مسابقه کتاب «صلح ایرانی» را در سه بخش برگزار می‌کند.

این مسابقه کتابخوانی در بخش نخست شامل نقد کتاب از کتاب صلح ایرانی (حداقل ۱۸۰۰ و حداکثر ۲۵۰۰ کلمه)، بخش دوم خلاصه نویسی از کتاب صلح ایرانی (حداقل ۱۵۰۰ و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه) و بخش سوم شامل پادکست با موضوع آزاد (۱۵ تا ۲۰ دقیقه) برگزار می‌شود.

نفر اول هر بخش ۱۰ میلیون تومان همراه با تندیس، نفر دوم هر بخش ۷ میلیون تومان و نفر سوم هر بخش ۵ میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

شرکت در مسابقه برای همه آزاد است و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ در زمینه نقد و خلاصه نویسی به ایمیل، و پادکست را از طریق پیام رسان کتابخانه ارسال کنند.

به گزارش ایبنا، کتاب «صلح ایرانی» در جستجوی مسیرهای صلح در ایران امروز به قلم مجموعه نویسندگان به کوشش نعمت الله فاضلی در قطع رقعی و جلد شومیز، با تعداد ۵۲۸ صفحه به قیمت ۴۷۵ هزار تومان به زبان فارسی به همت انتشارات «همرخ» برای نخستین بار سال ۱۴۰۳ چاپ و منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها