یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
معرفی کتاب «شش محور جهاد تبیین»/ قصه‌گویی «بزرگترین شغل دنیا»

هرمزگان - به همت کتابخانه شهید مینکی بندرلنگه، معرفی کتاب «شش محور جهاد تبیین» و قصه گویی «بزرگترین شغل دنیا» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مسئول کتابخانه شهید مینکی از معرفی کتاب «شش محور جهاد تبیین» و قصه گویی «بزرگترین شغل دنیا» در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، سلسله جلسات مطالعاتی ویژه بانوان و نشست قصه گویی با حضور اعضای کودک با محوریت کتاب خوان مرداد ماه، در کتابخانه شهید جاویدالاثر مینکی شهرستان بندرلنگه خبر داد.

مرضیه سقائی طلب افزود: کتاب شش محورجهاد تبیین با همکاری هیئت دختران فاطمی معرفی و جمع خوانی شد و این کتاب یکی از منابع کتاب خوان مرداد ماه می‌باشد که توسط اندیشکده راهبردی سعداء به قلم سید محمد حسین راجی نگاشته شده است.

وی عنوان کرد: در این کتاب ابتدا اهمیت جهاد تبیین و تکنیک‌های جهاد تبیین را بیان می‌کند و در ادامه در شش فصل به مباحثی پرداخته شده است که خوانندگان در هنگام جهاد تبیین به آن نیاز دارند.

در ادامه مسئول کتابخانه شهید مینکی بندرلنگه اضافه کرد: کتاب بزرگترین شغل دنیا که یکی دیگر از منابع معرفی شده در کتاب خوان مرداد ماه است که قصه گویی آن با حضور اعضای کودک برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست، از بچه‌ها خواسته شد چشمان خود را ببندند سپس به بزرگترین شغل دنیا فکر کنند و هرکس تراواشات ذهنی خود را بیان کند سپس با چشمان بسته با قصه سوفی همراه شده و با پرسش و پاسخ‌های حین قصه گویی بالاخره کشف خواهند کرد بزرگترین شغل دنیا مادری است.

مرضیه سقائی طلب گفت: کتاب «بزرگترین شغل دنیا» با تصویرهای بزرگ، شاد و رنگارنگ، زبانی ساده و کودکانه و اندازه متناسب حروف برای گروه سنی مخاطب، برای بلندخوانی و مطالعه فردی کودک بسیار گیرا و دلنشین است.

در بخشی از این کتاب آمده است: سوفی کوچولو می‌خواهد بزرگ که شد یک کار خیلی بزرگ انجام دهد. در این‌باره با مادرش حرف می‌زند. مادر شغل‌های زیادی به او پیشنهاد می‌کند، مانند، پرستاری، شست‌وشوگری فیل در باغ وحش! رانندگی جرثقیل و خیلی کارهای دیگر؛ اما سوفی هیچکدام از این شغل‌ها را دوست ندارد، چون به نظر او هیچکدام آن قدر که او دلش می‌خواهد بزرگ نیستند. دخترک خیلی فکر می‌کند. ناگهان بزرگترین شغل دنیا را پیدا می‌کند. بزرگترین شغل دنیا مادری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها