یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
تفاهم‌نامه همکاری کتابخانه‌های عمومی ساوه و کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکزی امضا شد

مرکزی– آیین امضا تفاهم‌نامه همکاری کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد خمینی(ره ) استان مرکزی و افتتاحیه واحد مشاوره «راه زندگی» شهرستان ساوه در کتابخانه عمومی سلمان ساوجی ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوه هدف از راه‌اندازی مرکز مشاوره «راه زندگی» این شهرستان را افزایش مهارت‌های زندگی و کمک به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان کرد.

حوری صاحب گفت: تحقق این امر مهم؛ به همراه بهره‌مندی از فضای مطالعه و کتاب و عنایت به اهمیت و جایگاه نهاد کتابخانه‌های عمومی می‌توان در ترویج فرهنگ کتابخوانی گام‌های موثر برداشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه نیز در آیین امضا تفاهم‌نامه و افتتاح واحد مشاوره «راه زندگی» این شهرستان بیان داشت: بی‌شک تجهیز به سلاح علم و دانش، از جمله راه‌های توانمندسازی و جدایی از چرخه نیازمندی است.

حسن ذبیحی افزود: این چرخه توانمندی و جدایی از چرخه نیازمندی؛ با مطالعه و بهره‌مندی از مشاوره‌های دقیق و بهره‌مندی از فضاهای فرهنگی و امکانات موجود در راستای تعهدات و توافقات فی مابین برای استفاده تمامی مخاطبین و گروه‌های هدف موثر و کارساز است.

مشاوره «راه زندگی» شامل؛ مشاوره ازدواج؛ مشاوره خانواده؛ مشاوره تحصیلی؛ مشاوره گروهی؛ مشاوره فرزند پروری و… است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها