دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
«تبلیغات و رسانه» روانه بازار کتاب شد

کتاب «تبلیغات و رسانه؛ روش‌های جذب مخاطب در نمایشگاه‌ بین المللی کتاب تهران» روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در معرفی کتاب آمده است: اثربخشی تبلیغات درست فرهنگی مقوله‌ای است که غفلت از آن به هزینه کرد و گاه نقش آفرینی معکوسی می‌انجامد. شناخت مسائل و مشکلات اعتقادی و رفتاری و تلاش برای شکل‌گیری زیست فرهنگی جامعه و اصلاح عقاید و رفتارهای نادرست اجتماعی از اهداف محوری برگزاری نمایشگاه کتاب است و بر این مبنا تبلیغات جمعگرا وجه قالب تبلیغات فرهنگی است، اگرچه به نیازها و ویژگی‌های فردی و اختصاصی مخاطبین نیز نباید بی‌توجهی شود.

بنابراین در فرایند تولید و ساخت تبلیغات فرهنگی توجه به این نکته حائز اهمیت است که یک پیام تبلیغی بر اساس کدام ضرورت و هدف تدوین می‌گردد و بر مبنای کدام عوامل محیطی و کدام مخاطب شکل می‌یابد. با توجه به تاثیر و تاثر متقابل فرهنگ و تبلیغات و تغییرات مثبت و منفی که با گذر زمان در عرصه فضا و ظرفیت‌های تبلیغاتی ایجاد می‌شود حفظ و حراست از آرمان‌ها و اصالت‌های ارزش‌های فرهنگی امری لازم است و اثربخشی بر تبلیغات نیز منوط به توجه همزمان به آن تغییر و تحول و این تعالی و تداوم است.

کتاب «تبلیغات و رسانه» به نویسندگی زینب شکوهی توسط انتشارات «اندیشه احسان» در ۲۵۶ صفحه منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها